رستنی ها کم نیست              من و تو کم بودیم ٫

                   خشک و پژمرده و تا روی زمین خم بودیم 

گفتنی ها کم نیست               من و تو کم گفتیم ٫

                  مثل هذیان دم مرگ از آغاز٫ چنین درهم و برهم گفتیم

دیدنی ها کم نیست              من و تو کم دیدیم ٫

                 بی سبب از پاییز٫ جای میلاد اقاقی ها را پرسیدیم

چیدنی ها کم نیست             من و تو کم چیدیم ٫

                وقت گل دادن عشق روی دار قالی بی سبب حتی پرتاب گل سرخ را ترسیدیم

خواندنی ها کم نیست          من و تو کم خواندیم ٫

               من و تو ساده ترین شعر سرودن را در معبر باد ٫ با دهانی بسته واماندیم

من وتو             خم نه و           درهم نه و           کم هم نه  

                                                                                  می باید با هم باشیم

من وتو حق داریم             درشب این  جنبش نبض آدم باشیم

من و تو حق داریم            که به اندازه ما هم شده با هم باشیم

گفتنی ها کم نیست ... 
     
************

راستی آهنگ وبلاگم چطوره ؟ خودم که خیلی دوسش دارم !


  


                                                             

Clown





میدونی  ؟ یه دلقک ٫ هیچ وقت نمی تونه عاشق یه شاهزاده بشه با اینکه از همه کس

به اون شاهزاده نزدیکتره ! 

برای اون دلقک واقعیت تلخیه ! نه؟  

                                                            


                                                          

eagle

 
  
 مثل یه عقاب باش ٫ خونتو اون بالای بالا دور از دسترس همه قرار بده تا دست هر کسی

بهش نرسه ...
  
مثل عقاب باش ٫ از اون بالا با چشمهای باز  همه رو ببین و نذار انتخاب بشی بلکه این

تو باش  که انتخاب میکنی !