به کسی برنخورد

پنجره را می بندم

تا کسی  آن سوی این پنجره ها

درد مرا نشناسد ٫

این همه پنجره باز برایت بس نیست ؟

به تو هم برنخورد

پنجره را می بندم

چون به شب مشکوکم

چون به اندازه ی یک مورچه بی آزارم

چون که تنهایی خوبی  دارم

چون دلم می خواهد

به خودم فحش رکیکی بدهم

شجره نامه من مال من است

به کسی بر نخورد

من دلم می خواهد .

صفحه پنجم علم الاشیاء می گوید :

مرغ یک پا دارد

به کسی چه

مرغ این صفحه دلش می خواهد

دوست دارد  لنگ لنگان قدمی بردارد .

برود تا ته باغ و بگوید :

به کسی چه

من دلم می خواهد

من در اندیشه مردی هستم

که از آواز مگس می ترسید

و خردمندترین جاهل سی متری بود

من دلم می خواهد

به خردمندی او فحش رکیکی بدهم

به کسی بر نخورد

حنجره ام مال من است
 
باز کن پنجره را

چون گذشت آن ایام

که برایت سنگام

شعر عارفانه بود

باز کن پنجره را

من یکی٫ می بندم !

با اجازه از یکی از دوستان  عزیزم  که نمی تونم لینک وبلاگشو اینجا بذارم !

به طرز وحشتناکی  درس دارم !! اگه تا روز دوشنبه اینجا آپدیت نشد بدونین

بنده زیر خروار درسها جان به جان آفرین تسلیم کردم !!!!



در زندگی چنان با سرعت  حرکت نکنیم  که دیگران مجبور شوند  برای جلب توجهمان

پاره آجر به طرفمان پرتاب کنند !

خدا در روح ما  زمزمه می کند و با قلب ما حرف می زند ٫ اما بعضی اوقات  زمانی که

ما وقت  نداریم  گوش کنیم  ٫ او مجبور میشود پاره آجری به سمت ما پرتاب کند!

این انتخاب خودمان است که گوش کنیم یا نه !

راستی یادتون نره تو این شبهای عزیز ریحانه کوچولو  رو دعا کنید !



این آهنگ رو از Tracy Chapman گوش کنید.






اسم آهنگش Baby can I hold you هست.








Sorry Is all that you can't say Years gone by and still Words don't come easily Like sorry like sorry Forgive me Is all that you can't say Years gone by and still Words don't come easily Like forgiving me forgiving me But you can say baby Baby can I hold you tonight Maybe if I told you the right words At the right time you'd be mine I love you Is all that you can't say Years gone by and still Words don't come easily


























Like I love you I love you