قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت

سادگیست !چه قانون عجیبی چه ارمغان نجیبی و چه سرنوشت تلخ و غریبی که هر بار ستاره های

 زندگی ات را با دستهای خود راهی آسمان پر ستاره امید کنی و خود در تنهایی و سکوت با چشمهایی

 خیس از غرور٫ پیوند ستاره ها را به نظاره بنشینی و خموش و بی صدا به شادی ستاره های از تو گشته

 جدا دل خوش کنی و باز هم تو بمانی و تنهایی و دوری و باز هم تو بمانی و یک عمر صبوری !

نظرات 5 + ارسال نظر
خودم پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://yasesefeed.blogfa.com

سلام پریناز جون وبلاگت قشنگ به من هم سر بزن منتظرتم عزیزم.

raha جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ http://diyarmehr.persianblog.com

کشته شدن کودکان و زنان بی دفاع، اینست معنای مبارزه باتروریسم! اعتراض وبلاگ نویسان به سکوت مجامع بین المللی. یک بار دیگر و در سالگرد انتشار تیتر مشترک وبلاگ نویسان متحد گرد هم می آیند[گل]

خودم یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ

اول: عشق اولین قانون زندگیست !! چرا ؟
دوم: آیا عشق همان بیماریست که میرا دچارش بود ؟
سوم: کم مینویسی ؟ چرا ؟

آتنا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
شب شد
خورشید رفت
آفتابگردان عاشق به دنبال آفتاب آسمان را جست و جو می کرد
ناگهان ستاره ای چشمک زد !
آفتابگردان سرش را به زیر افکند گلها خیانت نمی کنند.
منتظر قدمهای سبزت هستم
سبز باشی و پایدار.


محمد جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام
به نظر من عشق یعنی نرسیدن و فنا شدن و لذت عشق به مجنون شدنه نظر شما چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد