بالاخره اون فردایی که گفتم ٫ امروز اومد ... نمی دونم چرا انقدر  این یه روز طول کشید ؟

اما خب کلی کار مفید انجام دادم تو این زمان کم :))

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


امتحان ندادن... بی خیال کلاس دیجیتال شدن ... درس خوندن تو یه کلاس ...

ناهار  ... کلاس بعدی ... خنگ بازی استاد و سوژه درست کردن برای بچه های

بی جنبه ... کافی شاپ کنج...رفع خستگی ...سینما ... دختر ایرونی ...

رویا پردازی های بعد از فیلم با دوست جون و کلی خندیدن و مسخره بازی ...

نتیجه گیری  از فیلم : کسی با خصوصیات اخلاقی علی شوتی  وجود نداره 

اما کاش وجود داشت ٫ کاش آدما یه کم مناعت طبع داشتند ...  

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سه شنبه استادم بهم می گفت : پریناز ! تو این مدت طولانی که شاگردمی

هیچوقت ندیدم که اخم کنی و بد اخلاق باشی ٫ همیشه با چهره خندون  دیدمت!

فکر میکنم که آدمی باشی که در مقابل مشکلات مقاوم باشی ...

گفتم : جدی می گین ؟ ...

اون روز  دقیقاً روزی بود که حالم گرفته بود به حدی که اصلاً دلم نمی خواست برم

کلاس ...

یعنی من ناراحتی هامو می ذارم تو خونه بمونن ؟؟؟ جالبه ! خوبه ! :)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امتحان ... تایید پروژه توسط استاد درس انتقال داده ( چه کشیدیم ما سر این

پروژه ) ... نیم ساعت تاخیر ... کلاس دیجیتال ... درس گوش نکردن ( آخه نمی شه٫

صدای استادمون رادیو رو تداعی می کنه) ...چت کاغذی ...صحبت های مهم و

سر نوشت ساز ...ناهار ... کاشته شدن ... مدار منطقی ... خوندن پای تخته ...

عصبانی شدن ... اعتراض به استاد ... 

پا رو دم شیر نذارین که بد عاقبتی داره ... آره داداش باید بری درستو حذف کنی ...

بعد خودت با پای خودت بیای معذرت خواهی کنی  :))

البته یه تصفیه حساب دیگه هم مونده ...    

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این یه مورد و فاکتور بگیر ... در این یه مورد باید فقط به خودم فکر کنم ...

می دونم که خیلی بد برخورد کردم  ولی نمی دونم چرا این جوری  شدم ؟؟؟

تا حس می کنم یکی می خواد وارد حریمی بشه که برای خودم ساختم  فوراً‌ 

می خوام از خودم  دورش کنم ... باور کن اصلاً  دست خودم نیست ... قبول

دارم که شعاع این دایره که برای خودم ساختم زیاد شده ولی اینجوری

راحت ترم ... ببخشید !!! 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این کلیپ هم گوش کنین یکی از دوستای گلم بهم معرفیش کرده :)


دو روزه می خوام بیام اینجا بنویسم ٫ نمی شه ... باز من هنگ کردم ...

فقط اومدم که بگم اینجا رو  بخونین . یادتون نره ها ....

فردا میام ٫ می نویسم !


روی بخار شیشه می نویسی دوستت دارم و بعد

پرده را که می کشی و می روی سراغ درس و کتاب  و

این سوی پنجره  من می مانم  که تنهاییم را تا تولد شعری تازه  قدم بزنم

باران می آید ٫ آه می دانم تو خواهی خوابید و

شیشه را بخار خواهد گرفت و  دوستت دارم ٫ را هم

و صبح که بیدار می شوی

از هول مشق های نا نوشته فراموشم خواهی کرد

کاش فردا جمعه بود

کاش می توانستم مشق هایت را بنویسم !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دو کلوم از خودم : انقدر درس و مشق سر خودم ریخته  که  نمی رسم مشق هاتو

بنویسم اما خب کاش فردا جمعه بود :)

این صفر و یک هم خوب ما رو گذاشتن سر کار ... دیگه حالم داره از هر چی Encoding

Band Width, Network , AM ,FM,VLF,.... و کلیه اصطلاحات درس انتقال داده 

داره به هم می خوره ! البته درس شیرینیه ولی نه برای شب امتحان !!